fredag och lördags mat v 4

Igår blev jag förkyld-sjuk,
jag har känslig näs-hinnan, blir jag snuven, av att lukta nått starkt,
som tex mycket rök, eller stark parfym, eller så illeluktande, så blir jag sjuk,
 det hände tyvärr igår morse när jag vaknade med sonen som har spytt i sin säng,
så duschade jag honom och sen blev jag snuven, så tränade jag ändå, inget extra pass,
bara 6 veckor challenge, inget mer, det var verkligen svårt att
 genomföra utan att behöva pausa för att snyta sig.

Så sen gick jag och lade mig för att ta 30 minuters lur om eftermiddag och
tvunget att vakna halv nio på kvällen, vilket betyder att jag har
knappt fått mig i nått middag, bara 3 pulverdrycker, och sen inget mer. jag hapsade sallad ost (fetaost)
sen kollade jag på filmen, och somnade igen, nu idag är jag frisk. så jag har fixat mat och ätit bra.

Så fredagen mat är bara pulverdryck, och inget annat.


Lördag, som alltid pulverdryck, fast 2 gånger och 2 liters vatten drack jag.
till middag blev det Kålpudding, eller kålgratäng som jag skulle föredra att kalla det.
det var gudomligt gott. har dock tagit bild på middag,
och jag tror det kommer att rycka in i recept kategori.
Håll utkik, är jag för långsam, så påminn mig! =D



Kommentarer
Postat av: Sol Jenny

Undrar vilken typ du drack pulverdryck??

2010-05-02 @ 08:38:10
URL: http://soljenny.blogspot.com
Postat av: Josannah

Ja det är Nupo. Jag brukar ta Choklad och jordgubb, fast det finns mycket mer, som thai soppa dryck osv.

2010-05-02 @ 09:34:25
Postat av: Sol Jenny

Tack för tips!!



Kram på dej!!

2010-05-07 @ 00:32:48
URL: http://soljenny.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0