11:e vikt/mått!

Vikt : 87,4 kg
Midjan: 102 cm
BMI: 28.5

Förlust kg per vecka; 1,1 kg
Förlust cm per vecka; 3 cm
Total vikt som har försvunnit: 13,6 kg
Total cm som har försvunnit: 21


Note:
Jag är så väldig glad!!
hela 21 cm!!! Skickade direkt till pojkvännen om denna lilla härlig summan!
Fast jag har märkt att jag ser mig själv fortfarande som tjock, 
att jag såg på min mage morse och tyckte att jag har större mage än normalt.
Så mitt självvärd ska arbetas! Jag blir faktiskt smalare, min vågen och måttband bevisar det!

Härlig härlig start på dagen =) 

Kommentarer
Postat av: Älvan

Bra jobbat!! Jag har startat mitt nya liv jag med.

få se om det blir något resultat;)

2010-06-16 @ 08:47:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0