14:e vikt&mått


Vikt : 84,7 kg
Midjan: 101 cm
BMI: ?

Förlust kg per vecka; 1 kg
Förlust cm per vecka; 0 cm
Total vikt som har försvunnit: 16,3 kg
Total cm som har försvunnit: 20

Note:
Nu har jag tappat hela 16 kg, och min yngsta son, väger 16 kg, det är som att kasta 2åring ut från mitt kropp!
Det är mycket när jag inser att jag har tappat lika mycket vikt som han väger. Otroligt!! =D

Beklagande: 
Uppdateringar flitligt försöker jag faktiskt göra,
men nu är det sommar och lite svårt att bara sitta och skriva om mitt nedviktgång.

Men jag gör mitt bästa trots allt, och och med nya läsare har jag ju fått, så måste bli bättre!!

Kommentarer
Postat av: piggelin

Gilla!!..16 kilo;-) kom igen fixa 23 kilo så du tappar hela Elin:-) Hihi, skojar bara!

Du är duktig!

kram

2010-07-12 @ 19:16:25
URL: http://dansarengirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0