[Vecka 1]

Onsdag:
Nupo chokladryck till frukost&lunch
Middag:Fläskkotlett med tomat och bacon i gräddig sås


Torsdag:
Lunch Räkcocktail i Jensen Bøfhus, (räkor, sallad, och nått dressning), drack med 0,5 l vatten.
Den varma vetebröd fick pojkvännen ta. 
Middag, resten av onsdags middag.
2 pulverdryck.
Snacks: 2 blåbär snacksbar (nupo)

Fredag:
Pulverdiet till frukost och lunch,
Middag, blev fiskpinnar med kokt potatis/morötter, hollandisesås, fast jag hade druckit 2 stora glass vatten innan jag åt, så jag blev proppmätt efter bara ett tallrik.
Inget snacks, bara vatten till kvällen.

Lördag:
Frukost: Nupo jordgubb dryck.
Mellanmål: Choklad nupodryck
Lunch: ingen, hade inte tid
Mellanmål: fuskade med en halvt kex (fullkorn med fiber) för jag va inte hemma.
Middag: Fiskbullar med äggsås, dampet broccoli.
Snacks: inget



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0