Blindgryta



Hej, folk..

Jag har hamnat i en blindgryta, min vikt står stilla, 80,7 sen 80,0 sen 80,9 och nu idag 81,0
dock min mage är nu 95 cm!


Jag kan inte alls se att jag är smalare nu, jag tycker att det är samma, bara lite skillnad.
som syns knappt, men när jag kollade med att ta den mätningpå 123 cm, så kunde jag se HUR STOR skillnad
jag provade även att "svullna min mage", långt dit ändå..

Jag äter fortfarande LCHF, absolut! Den bästa diet,ochjag tror nog att jag kommer alltid att äta lchf,
dock med mer kalorier..

Dock sista tid har jag inte kunnat motstå frestelsen, att äta plomma. otroligt gott, det väcker nostalagi,
till den tid jag varliten och sov hos farmor, dom hade en träd med plommor.. göttt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0