Res-mat evt löst.


Nej, nej jag har inte gett upp bara för att jag har blivit sämre på att uppdatera.
(jag tänker på matnoterna.)

Nu har jag iallafall bestämt mig för resmat, jag ska göra Chili con carne la LCHF imorgon,
och hoppas på att det blir över, eftersom jag blev häpen och snopen
att middag idag blev ordentligt uppäten,
ungen var riktig storätare idag, så lite orolig är jag imorgon, hihi

Annars kan jag fixa club sandwich, så ska jag nog kanske ta med gurkorna eller nått så.
Viktigt är att jag ska äta protien och fiber, för de båda ämnen nedbryter långsam mat,
vilket medför att mätthet håller sig mycket längre.

VATTEN ska jag ha med, tänker inte köpa 50 cl vatten för 50 kr. nähä.

Hittade iallafall en nyttig och bra avocodogeggan, funderar på att köpa den, fast
vad ska man äta den med då, kanske ska jag göra 2 minutersbröd..

Jag har letat efter frysbox, för 1 person, fast det inte fanns i stan, så jag kollade i goggle,
och hittade en del. Det finns EN här i Fredericia, fast inte inne i stan, och kostar 80 kr.
Så jag struntar i det.. (Danmark får man lön sista bankdag pr månad.)

Hrmm.. ostchipsar kan jag ju också göra, fast det blir lite onyttiga, hehe.
Korv har jag tänkt på, i Danmark är det rätt vanligt att man äter enbart korv med
ketchup och senap, på en pappertallrik, så jag kan lätt beställa korv,
(vet det innehåller socker), men bättre än bröd iallafall.
men i Sverige kommer de att höja ögonbryn.. Det löser sig ska man se.

Jag har beställt blodpudding med broccoli och lingon hos mamma,
så det ser jag fram emot när jag kommer fram.
Har saknat det ordenligt, och det är aldrig dumt med järn i kropp. eller hur?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0