lite uppmuntran, tack?


Jag var på stranden i helgs med ungarna,
andra dag var vi även på stranden, så jag pratade med en vän,
om vikt, och han var inte så uppmuntran när jag sa
att mitt mål var cirka 65, avgörande hur smal jag blir, vill inte bli alltför smal.
kan hända att jag stoppar vid 70 kg.

Så sa han att "nä du kommer inte att gå ned till 65, det går inte alls,
jag gick ned och sen gick jag upp igen..
Medmindre om du OCKSÅ tränar så kanske möjligt."


Gissa hur snopen jag blev över hur negativ/skeptisk han var,
han skulle inte vara så rak på saken och
uppmuntra i mitt naiv tro att jag KAN LYCKAS..
Där släckte liite av ljus..

(jag är lite konfliktsky så jag orkade inte diskutera vidare, och bytte ämne istället.)

Kommentarer
Postat av: piggelin

Jo du kan gå ner till 65-70!;-)

Äta bra, och motionera också så det blir great!

2010-05-27 @ 10:09:10
URL: http://dansarengirl.blogg.se/
Postat av: Malin

Hittade just din blogg, hejar på dig! :)hoppas du uppdaterar flitigt och kämpar på. inget är omöjligt.

2010-07-09 @ 18:47:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0