Fredagens träning


Ja, nu tror jag att jag har bestämt mig, jag skriver bara en gång hur mitt måndag, tirsdag, torsdag, fredag träning pass, sen är det eviga samma, för det är det samma i 6 veckor,
jag skriver enkla sats, som att hur det har gått, och om jag har tagit extra pass som tex aerobic eller boxträning. eller vadsomhelst. löpträning, simning, eller likn. Jag kommer även att anteckna om jag har hoppat över, och grunden till det..

Förresten, om ni är nyfikna och vill gärna veta vad det betyder, tex squat to knee raises, så fråga, jag förklarar gärna, kanske i vlogg för er döva. anteckna om du vill ha det svar på text eller vlogg.

Fredag 30/4: (Full body. 22 minuter, ca 133 kalorier brunnit)
1. Varma upp station.
2. Squat to knee raises 8x (4 pr ben)
3. Sparring 64, Combo Station 1 (80)
4. Single Arm Row 16 (8 pr arm)
5. Double Biceps Curls 10x
6. Squat with bands 10 ((NY))
7. Step Aerobics Slow Tempo 2. (i några minuter. inget antalet gånger.)
8. Short Obstacle Course. ( i några minuter. inget antalet gånger.)
9. Single Arm Rows 16 (8 pr arm)
10. Double Biceps Curls 10
11. Follow the leader - Short ((Walking / high knee))
12. Reverse Crunches 10
13. Cool Down Station.

 Kom gärna med förslag. Jag BITER inte, bara så ni vet, det är oerhört svårt att bita er genom skärm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0