Ego och tragisk att träna framför att leka.

Jag beklagar att jag inte har varit duktig och uppdaterat,
det blir svårare när jag ska ha bilder till vad jag äter.
och jag tycker själv det är lite tjatigt med pulverdryck,
så jag testar å skriva per vecka, för det är bara middag jag äter.

Och nu har jag varit lite deppat, eftersom jag har tappat bara hela ynkliga 0,7 kg.
Besviken, jag som har tappat nästan över 1 kg per vecka, och nu under, jag som har tränat osv.
Har inte tränat två gånger här vecka. Idag skulle jag, men jag låg i soffan och sov bort hela dag,
i måndags pallade jag inte, för sonen var hemma och han ville gärna leka med mig när jag tränar,
så jag måste flytta bort honom hela tiden, igen igen igen, så det orkar jag inte med eftersom 
jag känner mig egotisk och tragisk.  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0