Så kan det gå till, men jag har aldrig gett upp.

Hejhej igen.
Som ni har märkt så har jag haft uppehåll i 3 veckor.
Grunden till det är att det är SOMMAR nu, och jag har det rätt jobbigt
Jag tålar väl inte livets motgångar alls, hihi.

Men annars har jag hållit dieten dock så gott jag kan.
Kan berätta att jag väger precis under 84 kg nu, typ 83,7 nåtting,
vägde mig imorse.

Jag äter glass varje dag, vilketjag inte borde egentligen! (smäll på min stackars rumpa)

det roliga är att folk SER att jag har förlorat vikt, i måndags fick jag kommenterar
av 3 personer, av olika platser och olika tider, "Har du tappat dig?"

Blev ju jätteglad att det äntligen kan ses.. Funderar på om jag ska sätta en bild på mig redan nu eller vänta till jag är FÄRDIG.. hrm..

Trevlig sommar på er, allihopa.
Jag återkommer på onsdag med mitt vikt och måttet.
och om jag har ork tillräckligt så ska jag nog skriva också mera om mat, dvs den nya grillmat som jag ska testa.
Explosiv baconmatta, i den stil iallafall.

Kommentarer
Postat av: sofie

så roligt folk börjar märka av!

Nää vänta lite med bilder för det är alltid roligt och se skillnad...

ta när du väger typ 80 eller 75 kilo så kan man jämföra! Grattis till att det går bra !



KRAM

2010-08-04 @ 23:13:58
URL: http://pipomusik.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0