Att ändra på livsmedel ändrar kroppens anpassande.

Nu när jag är inne på min kontot, så kan jag lika gärna fortsätta uppdatera ett inlägg till.

Jag har återigen börjat träna. Hade tappat motivation totalt när jag hörde kritikerna.
Men efter att samråda med min sambo så bestämde jag att återigen träna,
men här gång är det instensiv nivå.
Min kära otränade rumpa&höfter har träningvärk..

Jag bor nära stranden, samtidigt har inte haft ork att ta mig ned till stranden,
Dock gjorde jag det förra lördag, då när jag tittade på elicpise biograf så
valde jag att gå från stan till strand och gå längs kust till mitt hem.
Jag var så våt av svett att min son sa häpnad; "Det är som du har varit i regnväder!"

Nu på slutet har jag slarvat så mycket, eftersom jag firade att jag väger 84 kg, och
jag belönade mig med choklad polka, och beställte pizza, egentligen hade vi gått och handlat.
Det skulle vara lchfhamburgare till middag,
men mitt kort avvisades och det var långt till automaten,
och knappt tid att hämta och betala, innan alla har stängt.
Så det fick bli fastfood, och igår beställde sambo familjpizza och jag tog ett bit,
blev väldig proppmätt, så jag tänkte "Äh jag tar ett litet glas Fanta."
Gissa hur jag mådde efteråt...

Som en baksmälla. yr och illemående, magen krånglade.. Medan alla andra har det fint.
Jag klarar inte ens fastfood längre tydligen, och ett glas läsk RÄCKER,
jag som kunde dricka upp 1,5 liter på halvtimme om jag vill.

Jag inser aldrig att jag inte ens klarar fastfood och läsk längre.
Blir lika dålig varje gång, och jag svettas alltid när jag har slurpat läsk.. öhh...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0