Tjocka kvinna surar idag.


Ja, nu är fredag,
dieten har pågått i 1 vecka och 2 dagar, fastän det känns som det har gått 1 månad och 2 veckor.
Jag har varit glad att jag gick ned i vikt, och då inbillade jag mig att jag har blivit jättesmal nu, och
därför har jag rätt till några premiär, som att köpa chokladskål och bara frossa i mig.
Men nope, istället fick jag fuska lite med nachos till middag.

Och det är verkligen inte så enkelt, det är många mirakelhistorierna som att
det är så enkelt och lätt metod. men tro mig, här kommer detta mest än någonsin brutalt ärlig:
Det är inte sant, det är väldigt tufft att man lär sig nytt gråtteknik.
Gråta inombords gör man 100 gånger i början. tyvärr men så är det i verklighet,
men jag har ju också mig själv att skylla att jag sket fullständigt i min hälsa och åt med hjärta.
Nu äter jag med hjärna.

Just idag är fredag, och jag är sugen på att sticka ned till stan och hyra filmer, och köpa choklad, eller
värre busigt Ben och Jerry glass, och frossa mig i soffan med mysig film..
Så nu grät jag lite inombords mig och tuggar sockerfritt tuggummi som jag har rådsamtalat med apoteket.

Att gå ned är verkligen verkligen svårt och jobbigt!


....tjatigt blir det med ..."Inte ge upp".....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0