Nä jag orkar inte träna.


Ja, jag har inte tränat idag som jag egentligen borde.
Jag lämnade sonen på dagis, så efter ett ärende i stan, kom jag hem via 11 tiden och var väldigt trött och somnade efter att ha tittat på Miami Ink, sov tills 15.30,
så har jag på köpet missat lunch och mellanmål tider,

Jag hade inte ork att träna idag, var så trött, äntligen vilade jag ut efter helgen.
Imorgon ska jag nog kanske ta ett nytt tag och träna aerobic istället för upper krop idag, samma program som igår.. =/ Vet inte om jag vågar för pojkvännen är hemma och skrattar säkert åt mig..

Kommentarer
Postat av: Jinna

Haha. Kan förstå, det är inte kul när någon tittar på. Skrattar han, så kasta ut honom och lås dörren, vettja! ;)

2010-04-28 @ 08:43:49
URL: http://www.jinna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0