8:e vikt/mått

Vikt : 89,0 kg
Midjan: 105 cm
BMI: 29,1

Förlust kg per vecka; 1,4 kg
Förlust cm per vecka; 0 cm
Total vikt som har försvunnit: 12 kg
Total cm som har försvunnit: 18 cm

Veckans plus:
Jag väger inte längre över 100, och inte heller 90!!

Note: Jag förväntade faktiskt INTE att jag skulle gå ned så mycket,
1,4 kg är ju otroligt mycket, jag som har fuskat lite i helgen, vi var på stranden, så
jag åt fullkorn kex med russian i, rätt sockerhaltiga, och jag drack saft,
i söndags blev vi bjuden på varma bröd i ugn, jag tog bara pålägg, bröd var inte uppäten,
och dessert blev det bjuden på fruktsallad typ, jag valde att äta "husholdningost"
(keso blandat med grädde) och en peach (svensk ord??) frukter var från konsveratierad burkar.
Blev mycket mycket mätt och sa att jag gick upp 2 kg av allt mat.
Fast nä, tappade istället 1,4 kg,
och jag har faktiskt ätit choklad. 

Kommentarer
Postat av: Sol Jenny

Peach- Päron?? Bra gjort vän!! =) Kram från Dalarna..

2010-05-27 @ 09:49:51
URL: http://soljenny.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0