6:e vikt/mått

Jag blev faktiskt besviken när jag stod på vikt imorse, jag som knappt har förlorat nått vikt och istället har jag ju tagit på.
Jag började direkt analysera vad för fel jag har gjort under veckan.
"Ah jag har ju struntat i vatten!"
Men sen när jag skulle skriva in mitt vikt och mått, så såg jag att jag hade faktiskt tappat mig och blev gladare.
Puh. vad rädd jag blev.


Vikt : 91,3 kg
Midjan: 107 cm
BMI: 29,8

Förlust kg per vecka; 1,4 kg
Förlust cm per vecka; 1 cm
Total vikt som har försvunnit: 9,7 kg
Total cm som har försvunnit: 16 cm


Ett plus idag = Jag har under 30 i BMI!!! 
Roliga idag: jag stod lite för tidigt på vikt första omgang, så vägde jag 50 kg, "ihh tack, vännen"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0