13:e vikt&mått

Vikt : 85,7 kg
Midjan: 101 cm
BMI: 27.6

Förlust kg per vecka; 0,7 kg
Förlust cm per vecka; -2 cm
Total vikt som har försvunnit: 15,3 kg
Total cm som har försvunnit: 20


Note:
Det känns varken stolt eller besvikenhet att jag tappade under 1 vikt för jag
ser på den totala vikt jag har tappat 15,3 kg trots allt.
Sen har vi räknat ut genomsnittet, så tappar jag 0,7 kg varje vecka och kommer
att nå mitt mål i april 2011, men vet inte om vi har räknat rätt..
Om nån av er som är matematik geni därute, ser att vi har räknat fel så rätta till oss gärna =)

Något som jag har testat är den soppa la lindsteft med sting (kanske har stavat fel)
men det var gott och stark, (smaklös enligt pojkvännen som är inte lchfare)
detta påstås att man rasar i vikt av denna soppa, så jag levde av den soppa i 3 dagar och det stämmer inte..
Eller så har jag också fuskat en del, åt glass och sådana.. svårt att undvika glass när det är hett därute.

Skriv om ni är nyfikna på soppan som innehåller sambal oelek.

Kommentarer
Postat av: sofie

heja heja!

2010-07-05 @ 15:08:35
URL: http://pipomusik.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0