Ursäkta upphållet.

Uppehåll är på riktigt slut,

Jag måste skärpa mig och skriva igen, annars kommer jag att ångra mig när jag inte alls kan se bakåt

Mycket har hänt hittills, nästan bara tråkiga saker, fast ingen dödsfall eller skillemässor, som ni kanske tänker på,
utan flesta är psyka problemer typ, men jag har iallafall vägt mig varje vecka.

jag gick 2 kg upp, men -0 igen veckan därpå.
Sen tyckte jag det var på tid att jag håller paus, för att jag går evt för fort ned, så jag valde att behålla
vikt i veckorna, därför var det lite värdlöst att ha det här, när jag ändå är i samma vikt,
blev glad att se att jag kan hålla vikt stilla, så jag har mer förtroende till mig själv,
att jag KAN gå ned till mitt målet och hålla stilla om jag är förnuftig, trodde att det skulle va svårare..

Men min vikt/mått kommer nästa inlägg, blir spännande och se hur mycket jag har gått ned i vikt? =)

Jag är veerkligen stolt, att jag har kommit så långt, över halvvägs. otroligt!

Heja på mig, heja på er med! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0