Schema, Negativ, Postivt punkter.

Så ser mitt schema ut.
Jag ska träna Måndag, Tirsdag, Torsdag, Fredag.
Onsdag, Lördag, Söndag = vilodagar.
I fredags tränade jag och hade träningsvärk hela helgen, idag avtog det äntligen,
det gjorde så ont gå, jag gillade att sitta och bara stå, men varje gång jag skulle stå upp,
så gjorde det hemskt ont, det brändes verkligen, det var som att jag hade solbränna inne i huden.
Debora och Elijah hade största empati, de ville hjälpa mig att gå de höll mig i arm..
även om det inte behövdes, så är deras sympati bara för söt! Det är min ungar de!


Negativ: Mitt vågen fungerar inte riktigt.. ska prova att byta batterier, annars lämnar jag tillbaka vågen.
Väldigt tråkigt att den ska krångla redan efter 3 veckor ägande.

Idag testade jag Nupo shake, choklad. det var verkligen inte gott! hellre pulverdryck.

Jag funderar även på om jag ska träna aerboric medan jag tränar 4 pass (6 veckors challange) per vecka..
Åsikter? Tips?

Postivit:
1. Jag har fått stegräknare med i posten, som jag premunerar på en kvinna blad..
den är enkel men verkar fungera bättre än den jag har, den räknar inte alls rätt, räknar typ hur ofta min deller rör sig och inte steg för steg.. Men nu är det perfekt med nytt bättre.

2. Jag har fyndat en par joggingsskor för 140 kr! Hade letat efter den rätta med rätta pris för min ekonomi, 
överallt var minst 400 kr uppåt, så idag gick jag in i stan och gick till vanlig varo/mataffär och hittade där, som kostar 200 kr, men affären ska tömmas 30 % på ALLT saker, mat, ja alla till minsta detaljer. så jag fick skor för 140.. Härligt. =) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0