Åh vad mysigt att det är nummer 2 vecka.

Puhh nu har jag faktiskt klarat mig första vecka,
Ni som kanske undrar varför jag räknar inte måndag-söndag som vecka,
för mitt del tycker jag det är bättre om onsdag, för jag startade på onsdag,
och det känns lättare, för då tänker jag, "snart helgen, sen över.", än måndag,
så känns det mer långt dit. Jag lurar alltså min hjärna. =)

Jag vet att dte är inte bra att fuska lite, men jag tycker det är faktiskt ok,
för jag fuskar inte med godis, eller så, men bara angående mat,
och det känns lättare för mig att fortsätta på dieten, än att gråta inombords mig,
det kommer ju att avta med tid, till sist har jag nog inte sugen alls.
mitt motto, bättre att fuska förnuftigt än att ge upp..

Oja, jag blev faktiskt glad att jag hade gått ned 4 kg, jag hoppas att det fortsätter i samma stil, 
för jag har knappt tålamod, men jag vet att det kommer inte att göra..

Kaffeintag, jag har inte druckit kaffe sedan tirsdags. Så jag dricker kaffe faktisk inte varje dag..
Dricker knappt mjölk så mycket, vet inte ens varför, jag har bara inte lust, men gärna till middag,
men det blir alltid vatten. fniss.

Jag funderar på att göra det lättare, genom att skriva dagens mat och sen sortera det till matvecka x, så länkarna finns i recept kategorier, eller så.. kom med ide och förslag. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0