Pulverdryckandet upphållet

Jag måste berätta att jag har avslutat med pulverdieten igår,
eller snarare tagit ett paus från pulverdieten, eftersom man bör
dricka max 8 veckor av det så ta ett paus, så igen fortsätta eller helt avsluta.

Det har nu gått 7 veckor med pulverdryck, så jag tycker det är på tid att pausa lite,
Så nu har jag verkligen nya problemer, vad ska jag äta? hehe
Imorse åt jag iallafall ost och lökfrittata.

Jag är inte lika hungrig som förut, jag blir lätt mätt nu också,
åt Pams lchfpizza igår och jag blev inte hungrig mer efter ett bitt, typ 9x9 cm,
men jag skulle också ut på kvällen så jag tog en till för att inte bli hungrig och tvunget till
att äta fel mat, typ. Så blev jag verkligen mätt.
Jag tänkte, "Jag kommer nog aldrig mer klara att äta en hel persons beställd pizza".

Det är mystisk med kroppen, i magen är det så många organer, de anpassar efter vad man äter.
äter man mycket blir man jämt och alltid hunrgig, äter man lite blir man mätt länge.
otroligt va?

Kommentarer
Postat av: s

Nu är det sommar snart så då dyker det upp massa gott du kan äta med gott samvete..grillat och sånt =)



Glad det går bra för dig, kilo för kilo neråt!

roligt =)

2010-05-19 @ 21:16:03
URL: http://pipomusik.bloggplatsen.se
Postat av: Miss Borén

Hej hej, kämpa på! Du klarar det galant! Jag gjorde detsamma förra året så gick jag ner ca 6 kg på typ 4 veckor. Kram

2010-05-25 @ 00:11:53
URL: http://missboren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0