Matvecka (slutet av) v.5

Fredag: Köttfärslimpa med broccoli och basilika/timjan sås.
             (potatis och bernaisesås till resten av familjen)

Lördag: Ost&Broccoli gratäng med köttbollar
                (hela familj åt middag utan tillsätter.)

Söndag: Resten av lördagens middag.
                 (De andra åt färdigköpt ostsås med pasta, bacon)

Måndag: Vitkål med gräddig tonfisksås.
               (Spaghetti istället för vitkål till de andra.)

Tirsdag: Hamburgare la lchf. (jag använde isbergsallad-blad som bröd istället.
              (de andra åt med bröd)

     
1. Fredagen           2. Lördag&Söndag      3.Måndag              4. Tirsdagen.


Observera :
Bild nr 2
är gammalt, glömde att ta bild på senaste.

Nummer 4.
Kunde inte hitta min mobiltelefon när jag skulle fotografera, så den är lånad av google,
hade dock utan bacon, men påminner mycket om den faktiskt, och med den avocodogeggan!


Jag ska framöver uppdatera mat varje onsdag eller dagen efter, så det blir hel vecka.

God mataptit, folkens!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0