Noll motivation = ändå inte ge upp, det är poängen.

Ikväll eller imorgon ska jag sätta in "veckans matsedel", det blir så
varje onsdagar. Kika in då..

Jag har haft jobbig helg, motivation var på noll, jag kämpar ändå genom för att
inte ge upp. Pojkvännen är inte såå insatt i mitt diet, han tycker det är lite korkat att jag väljer
hamburgare utan bröd, lite tjatigt för honom att jag äter rätt, det underlättar inte saken,
karlar ni vet.. unbrain.. ^^
Yupp så jag i lördags sket fullständigt i dieten, förutom frukost, då drack jag pulverdryck,
men senare var det bara mat hela dag, dock lchf tillåtet-mat och så
på kvällen var jag så suugen på choklad, så jag tog halvt av 200 g marabou POLKA. det var så himmelsk gott.

mums, ikväll ska vi ha hamburgare till middag.
Ska skutta iväg och handla tillbehør till maten.

Ps. Jag har lagt till en länk, FETT BRA MAT, hittade ganska nyss en blogg med massor av recepter.
Inspirerande så jag lagde in länk här med, så ni kan dela med av denna matglädje


Kommentarer
Postat av: Jinna

Jaa.. du är inte ensam om att råka ut "inbrott". Jag gjorde det några ggr, men jag försöker ändå. Och du! Inte bara karlar är såna, det gör faktiskt Rebeka också. Hon är lagom irriterad på mig, tycker det är pi onödigt. Hon låter mig inte riktigt ifred. Men jag skiter i henne iaf, det är ju huvudsaken ;) Förresten, det är ganska svårt att skriva här pga den mätaren är lite för mkt att jag nästan knappt kan se vad jag skriver. XP

2010-05-12 @ 14:15:35
URL: http://www.jinna.se
Postat av: Josannah

HeHe, de kanske tycker att vi är tillräckligt läcker, hehe.



Ska rätta till det genast. tack, Jinna.

2010-05-12 @ 15:23:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0