Jag fortsatte att fuska och slarva

Oja jag förväntade att jag inte skulle gå ned så mycket, för jag fortsätte tyvärr att fuska en av ungarna hade födelsedagkalas, så jag ordnade tårta, snickerskaka, osv. Och jag kunde inte motstå frestelsen, så jag gav efter speciellt snickerskaka. Vi hade köpt massor chokladkakorna (Marabou) från Sverige, vilket jag käkade upp. Nu är det iallafall slut med de, gottisarna finns inte kvar, och jag ska inte köpa flera, och inte nått kalas förrän 31 juli, och då ska där bakas en lchf tårta som jag har hittat i internet, eftersom min yngsta son blir bara 2 år gammal, och då tycker jag att det är hans dag och han ska inte ha så mycket socker när han är fortfarande så pass liten i ålder.. max 40 kalorier i en hel tårta, blir nog bra. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0