12:e vikt/mått

Vikt : 86,4 kg
Midjan: 103 cm
BMI: 27.6

Förlust kg per vecka; 1 kg
Förlust cm per vecka; +1 cm
Total vikt som har försvunnit: 14,6 kg
Total cm som har försvunnit: 22 (+1)


Note:

Först vill jag be om ursäkt för den långsamma uppdatering, blev sjuk, och är fortfarande idag,
klarar inte att vara utan smärtstillande medicin, annars är jag kräkfärdig för smärtorna gör så ont.
Men idag har jag iallafall bättre, och tyckte det var på tid att uppdatera.

Jag tycker det är svårt att mäta midjan, för jag blir osäker om jag mäter på samma plats,
eller inte, så jag brukar ha byxa på för att mäta på rätt sätt, hehe.
Dock hade jag inte byxan på i onsdags, men ser att jag har tagit på 1 cm, lite hrmm..
happ haft mens förra vecka, och det struntar jag nu i, för det är inte så farligt med 1 cm,
hellre 1 än 10, eller hur?!

Börjar smått att förlora motivation. =/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0