Svälj inte Nougatmoussen!!!


Jag har slarvat totalt i helgen, då små söta satanerna kom hem över helgen.
Jag skäms att notera upp vad jag har ätit, för duktig har jag INTE varit.

Hrm, fast igår och idag tog jag i igen, följde träning schema, och åt ingen kakor och läsk.
Nu fixar jag gott middag, som jag ska skriva nästa inlägg ikväll. Håll utkik.

Vad har jag slarvat med?
Lördag = total fusk, Sp-tårtor, brödfralle, läsk, och provsmakade choklad som jag inte gillade, (dvs spottade ut igen en av de 2.)

Söndag, klickade mig liiite bit tårtan. sen tog jag mig i kragen. "SLUTA FUSKA, Josannah!"

Debora var noga med att kontrollera mig, jag provsmakade en chokladbit till tårtan,
(nougatmousse), och så sa Debora "Mor!! Du får inte svälja! Spotta!" Så jag lyssnade och spottade ut igen.

Söt dotter jag har va? =)

Kommentarer
Postat av: mamma

Bravo DEbora

2010-04-26 @ 19:51:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0